De Boekenplank van burgemeester Arends

Op vrijdag 16 juni heeft Burgemeester Arends de boekenplank met zijn favoriete boeken in Bibliotheek Naaldwijk gepresenteerd. Leer de burgemeester beter kennen aan de hand van zijn favoriete boeken.

Wat staat er op zijn boekenplank?

De komende 3 maanden staan zijn boeken centraal in de bibliotheek, te leen voor iedereen die zich door hem wil laten inspireren.
Het doel is om het lezen in het Westland te stimuleren en het leesplezier te vergroten, bij jong en oud. Bibliotheek Westland biedt een mooie, uitgebreide en actuele collectie met bestsellers en toptitels, maar natuurlijk ook klassieke werken. In september, tijdens de Week van Lezen en Schrijven zal het ‘stokje’ worden overgedragen aan Sophie van der Pal, de voorzitter van de Jongerenraad Westland.

De lijst van Burgemeester Arends

• Tegen de Terreur, Beatrice de Graaf